The Voice oF Malaysian

The Voice oF haNgpa...

Saturday, April 2, 2011

makan untuk hidup...

sejak 2 mejak ney memang bz sikit.. pasal byk sgt masalah dalam dunia ney.. yg akhirat  pun ada gak.. hermm.. so x actice la sgt memblog.. so this time tgh tgu kawan pick aku nak ajak keluar tgk wayang katanya.. time hujung2 study ney susah sikit aku nk kuar sal xde duit.. dah kering ney.. tpi sbb mmber yg ajak aku ney da kerja.. so aku nak pau jer lah mlm ney..  sementara tggu. perut pun lapar.. nak mengalas perut time2 tgh sengket.. aku ada satu port rahsia unutk berjimat...

asalnya tempat ney mmg tempat peberet member aku dulu si ADLI atau lbh dikenali sbgai sabah.. dulu aku selalu kutuk dia makan kat sini, tpi sekarng aku lak makan kat sini.. hahaha... sbb ney port untuk org da xde duit nak makan... kenapa pilih tempat ney sbb jimat dan berpatutan.. biola da sengket ney la makanna yg utama untuk mengisi perut kosong.. maklum lah student lah katakan...  herm....

jadi saper xde duit nak makan dan ddk area dekat dgn aku, bole la try... MENU UTAMA: NASI LEMAK or NASI GORENG... HARGA: RM1.oo sebungkus.... LOKASI: apartment putri padang jawa..

terima kasih lah kat makcik ney sbb jual makanan murah2... ssh nak cari nasi lemak rm1 sekarang... aku lau beli 2 bungkus kompem kenyang.... balik umah minum air suam... tapi lau rasa duit ada lebih sikit bole tapau air milo dia... milo ais baru RM1.5o.... tpi minum dgn air suam dah la...  

berjimat cermat amalan mulia.. :)

1 comment: