The Voice oF Malaysian

The Voice oF haNgpa...

Monday, March 28, 2011

ok ke x ok.. tpi rasa cam nak urut badan jer..

ok ok ok, tadi rasa cam ok jer.. terus gi batu cave, nk hantar kete sbb kete x ok,  ok masa dah kat bengkel, ada kedai cina sebeblah(kedai makan), ramai org lak tu.. aku tanya pomen tu.. ok ker makan kat sini, ramai org dtg cam ok jer.. pomen tu jwb.. klu ko cina ok kot, tpi lau melayu x ok lah aku rasa..  owhhhh.... ok lah, nk dijadikan cerita. ada srg cina ney tegur aku, dia ckp bahasa dia... aku cakap lah "aku tak faham" pastu dia cakap lagi bahasa dia... dia macam nak sampaikan sesuatu.. puas aku pk pk sal mende apa... pastu ok lah.. malas aku layan... lantak ko la.. dia pun cam ok jer lepas aku x layan.. so ok lah samapai sini jer lah cite nye...


ok tambah lagi, lepas beberapa minit aku tgk berbijik2 bas... bawak pelancong dari cina.. ok lagi sekali aku tanya pomen... ramai betul pelancong dari cina dtg makan kat sini.. pastu pomen tu ckp ok lah tu.... tpi yg x ok nya.. aku tgk pelancong yg dtg tu semer dah x berapa nak ok(tua2 semer)...

ok, terdetik aku nk tanya, mana yg muda2 ???? herm.. ok biarkan jer lah dulu .. mls nak pk...  ok ddk lah!! sappppppp... (amik paper baca) "LAGI PUSAT URUTAN DISERBU" warga cina (yg ok okk) antara yg ditangkap atas permit melancong.. owh.. patut lahh.. kejap jer dah terjawab soalan aku tadi.. ok lah... tunggu sampai kete siap... so... ok bole balik...

No comments:

Post a Comment