The Voice oF Malaysian

The Voice oF haNgpa...

Tuesday, March 15, 2011

it's my day...

 herm... yg ney ptt story bln feb rituh, but since my feb iz my bz month, so i dont have time to cover diz story... ok, 21 feb is my birthday, syukur Alhamdulillah dipanjang kan umur,  so nak cakap terima kasih pada ramai org, 1st my parent sbb melalui proses kasih sayng  wujud nya aku.. 2nd to che hawa bt harun (http://www.facebook.com/profile.php?id=1701354917) sbb tlg arrange my day, and my buddy yg comes to celeb my day, walau pun buat kecil2.. tq lah... sayang lah korang.. 


cookies monsters cup cake, ok sedikit info disini.. kek ditempah di shah alam, bole call cik zee, 0177908912(home make)  4 hari lepas aku baca paper kosmo ada cover pasal dia. so dia dah femes la sekarng, boleh layari terus blog dia di http://cakes.cent2u.com/category/blog.
wahhh, byk nya.. monster... 

itu lah che hawa, owh, celeb besday kat karok.. dkt ole2 jer.. nama pun da bajet.

ini kawan saya.

tetamu undangan, tq dina,tq yana, tq amy

che hawa makan wazam.. owh terharunya.. haha.. 



so, tq la pada saper yg terlibat dat day.. fasal 23 feb kene hantar final drff thesis, sempat jgk curi sehari untuk chill... 

2 comments: